Fem vinkler på sociale medier | 10 i karakter

Indholdsfortegnelse
Lyt
Vis/del
Deltag
Udgiv
Udvid

Uddrag
Lyt: Med Arlas facebookside deler kunder kommentarer om produkter, og hvilke af Arlas opskrifter de personligt selv synes er de bedste.

Her kan man som forbruger skabe viden om Arla, gennem de forskellige kommentare på deres facebook hjemmeside. Derudover gør de brug af hjemmesiden “Trustpilot”, hvor der bliver givet stjerner og kommentarer til virksomheden.

Dog vil der altid være risiko for folk ikke finder Arlas produkter tilfredsstillende og dermed giver overdrevet dårligt feedback. Men det giver bestemt rla en mulighed for at få en masse omtale, og som ordsproget lyder: meget omtale er god omtale.

Vis/del: Arla hjemmeside er fyldt med spændende nyheder omkring deres produkter til de mere interesserede.

Under deres hjemmeside har de kategorien “Food for thought”, som er mindre vigtige men interessante informationer omkring Arla. Bla. med at de har planer om at udføre “plastic-free packaging”, altså plastic fri pakning i deres mælkeemballage.

Derudover bruger de også mediet facebook hyppigt i form af en masse mindre vigtige videoer der bliver lagt op til de interesserede.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu