Trip Trap WoodCare AS | Afsætning | Noter

Indholdsfortegnelse
SPØRGSMÅL
1. Udarbejd en virksomhedskarateristik af virksomheden Trip Trap WoodCare A/S.
2. Et gulvfirma overvejer at skifte lakleverandør. Analyser købsadfærden for virksomheden, idet det overvejes at benytte WoodCare's produkter. Kom i den forbindelse ind på beslutningsprocessen, køberoller og andre faktorer, der påvirker købsadfærden.
- Købsadfærd
- Købebeslutning
- 1 Fase- Problemanerkendelse
- 2 Fase- Overordnet beskrivelse af krav til produkter
- 3 Fase- Fastlæggelse af mængde og præcise produktspecifikationer
- 4 Fase- Søgning af potentielle leverandører
- 5 Fase- Indhentning og analyse af tilbud
- 6 Fase- Vurdering af tilbud og valg af leverandør
- Valgkritierier
- Det industrielle marked
- Mellemhandler markedet
- Det offentlige marked
- Faktorer der påvirker købsadfærden på producentmarkedet
- Omverdens faktor
- Organisatoriske faktorer
- Gruppe faktorer
- Der er 5 forskellige roller i købscenteret.
o Influenter:
o Beslutningstagere/godkender:
o Købere:
o Brugere:
o Informationsvogtere(gatekeeper):
- Individuelle faktorer

Uddrag
Virksomheden hedder Trip Trap Woodcare og er et A/S som er et aktieselskab, Trip Trap Woodcare A/S er en Produktion virksomhed.

Fordi de producere selv deres egne varer, men de sælger også varerne på deres egen hjemmeside, hvor det kommer ud til slutforbrugeren og det gør dem til både en produktions og detail virksomhed.

De har over 45 års erfaring med arbejdet. De sælger til over 60 lande verden rundt. Og de har over 1000 medarbejder på globale basic. Og mere end 160 forskellige produkter.

Deres passion er at beskytte og pleje træ. Så træet kan beholde dens naturlige skønhed, glød og varme. Virksomheden forsøger hele tiden at udvikle og optimere vores produkter og løsninger.

Virksomheden nyder at samarbejde med deres kunder som går op i den samme kvalitet som dem selv. De er gået fra at være gulv og møbelproducenter til professionelle gulvlæggere. Virksomheden tænker stort og presser konstant grænserne for innovation, da de elsker træ.

WOCA Danmark blev grundlagt i 1969 som en del af Trip Trap A/S, 35 år sener i år 2004 blev Trip Trap WoodCare A/S.

Trip Trap WoodCare A/S filosofi er at træerne i sig selv er unikt og er et naturligt materiale som besidder et utal af indre naturlige egenskaber. Som besidder et utal af indre naturlige egenskaber, som er nødvendigt så det sikre den lange holdbarhed.

Trip Trap WoodCare A/S idegrundlag ønsker på baggrund af innovation, høj kvalitet og god service at være en anerkendt aktør på markedet for overfladebehandling og plejeprodukter.

Deres vision er at være den bedste inden for vores felt og levere profitabel vækst (som giver det største økonomisk overskud, som kan betale sig) Deres mission er at tilbyde innovative miljø og kvalitetsprodukter med holdbare resultater.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu