Trængsel på Vejene | Reklameanalyse | Dansk Infrastruktur

Indledning
Betydningen af spørgsmålet om trafik i det moderne samfund er en ubestridelig kendsgerning. Når en person skal bruge en bil til at opfylde sit livs store behov

er det umuligt at fjerne denne, og den første konsekvens af at bruge den er trængsel på vejene og trafikke.

Uddrag
Filmen er en kommerciel reklame. Filmens hensigt er at etablere at samlet overblik over trængslen for vejtrafikken og dens sociale konsekvense i dagligdagen og dens økonomiske byrde for regeringen for at vise behovet for at bygge nye veje og motorveje.

Og følgelig for at tjene flere penge til at Dansk Infrastruktur organisation. Afsenderen af reklamefilmen er Dansk Infrastruktur, Organisationer er talerør for firmaer, som blandt andet tjener penge på at bygge veje og broer.

Modtageren af reklame er bilister og børnefamilie i Danmark, eller måske kan man generelt sige, at alle har en bil i Danmark.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu