Indholdsfortegnelse
Business Model Canvas
- SP Samarbejdspartnere
- NA Nøgleaktiviteter
- VT Værditilbud
- KR Kunderelationer
- KS Kunde-segmenter
- NR Ressourcer
- KA Kanaler
- OM Omkostninger
- IN Indtægter

Værdikæde

Forenklet værdikæde for handelsvirksomhed
- Indkøb og lager
- Marketing
- Salg og service

Omverdens Model - Ekstern analyse

Den afhængige omverden

Den uafhængige omverden

SWOT:

Uddrag
Dynamisk samarbejde med leverandører

Poul og Björn van Driessche (fortid i Flying Tiger CPH)

---

- Kundesammensætningen: overvægt af hel unge, og dem som er de stærkeste ambassadører for normal som indkøbssted.

- Dog for den ældre aldersgruppe og den middelaldrene er disse befolkningsgrupper voksende, de vil bruge mere tid i butikkerne, og shopper mere når de er der

- Kundegruppen mænd og drenge er voksende da de begynder at få øjnene op for Normal