Mobiltelefonmarkedet | Noter Afsætning Case

Indholdsfortegnelse
Opgave 4.5
1. Beskriv de konkurrencemæssige positioner på mobiltelefonimarkedet i tidsperioden i tabellen.

2. Hvad kan være årsagerne til de forholdsvise små ændringer i markedsandele i løbet af perioden?

3. Hvilke konkrete tiltag kan TDC gennemføre for at fastholde sin position?

4. Hvilke konkrete tiltag kan Telenor foretage for at udvide sin position?

Uddrag
Markedslederen er gennem hele tidsperioden er TDC, de ligger med en markedsandel nærmest dobbelt så stor som markedsudfordren som er Telenor.

Telenor som er markedsudfordreren er kort efterfulgt af markedsfølgerne 3 og Telia. 3 og Telia ligger relativt tæt på hinanden dog mister 3 kunder gennem tidsperioden, hvorimod Telia får flere og flere kunder.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu