Boobles | Virksomhed | Noter

Indholdsfortegnelse
Virksomhedens historie:
Motorisk faglighed
Økonomi
Logistik
Markedsføring
Salg og digitalisering
Salg på eksportmarkeder:
Events
- Markedsudvælgelse
- Strategi
- Distribution
- Indtjening hos partnere
- Promotion
Sociale medier
- Arbejdet med sociale medier

Uddrag
Virksomhedens historie:
- Bolette er en af de to co founder af bobles.
- Louise er hendes søster og de startede bobles sammen.
- Udfordringen var at de manglede et møbel som et barn kunne lege med uden de larmede (tumlemøbler). Møblerne skulle være multifunktionelle pga. pladsmangel. Møblerne skulle have en værdi design mæssigt.
- Behovet var bevægelse.
- De første to år handlede om former, funktion og design.
- Det viste sig at møblerne var gode for børn
- Det giver børn tryghed (møblerne føltes som hud)
- Den motoriske udvikling blev hjulpet på vej af møblerne
- Deres mission er skabe de bedste betingelser for barnets motoriske udvikling. "at give børn den bedste start på livet"
- Personalet går op i at være en stor familie
- 16-18 mennesker
- Elefantfører der kører rundt i landet og fortæller børn og forældre om den motoriske udvikling.

Strategi:
- At give børn den bedste start på livet, det kan de gøre ved at give børn de bedste betingelser, i forhold til udviklingen af de personlige kompetencer, sociale kompetencer og de faglige kompetencer
- Det gør de ved at have fokus på de første 1000
- De arbejder sammen med småbørnsløftet, mødrehjælpen og hvem vil børnene.
- De har lavet en app der hedder "initiuM"
- Bruger restmaterialer
- De har bygget deres brand på verdensmål nr. 17

Motorisk faglighed
- Core er glad udvikling, de arbejder med småbørnsfamilier og kæmper for at give børn den aller bedste start i livet. Det gør de med deres tumlemøbler som stimulerer børns sanser og motorik
- Tumletid er vigtigt hvor de lærer børn at blive selvstændige
- Der har været stor forskning omkring børns udvikling iforhold til produkter
- Har samarbejdet med hjerneforsker
- Det at gribe er vigtigt i forhold til udvikling
- De har online tumletid
- De har lavet en app som viser fageksperter der forklarer om udvikling hvor deres produkter supplere, de har ikke fokus på bObles produkterne men de kan hjælpe
- De har videoer til hvert produkt der viser hvordan det skal bruges i forhold til alder som er til et eksportperspektiv
- Arbejder på et bObles hus
- Deres største event hedder barsels break, her har de partnerskab med LEGO, nordisk film, babysam og med spies. Det foregår hvert efterår og forår som går rundt i landet
- Motorikmagi er et aldersbestemt dæk kort,

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu