Problemformulering
Hvordan er Matas Styringsprocessen og hvordan har den ændre sig pga. corona?

Indledning
Styringsprocesser - Hvorfor har jeg valgt det emne?
Jeg har valgt emne styringsprocesser, fordi jeg synes det er spændene, at vide, hvordan man styr en virksomhed og den styringsprocessen virksomheden går igennem til at nå deres mål.

Jeg har valgt af skrive om Matas styringsprocessen, fordi det er virksomhed som jeg handler meget i, og jeg vil gerne vide hvordan har Corona Pandemien påvirkede deres styringsprocessen.

Indholdsfortegnelse
Introduktion
Problemformulering
Problemstillinger
Redegørelse
Analyse

Hvilken Styringsprocessen anvender Matas?
- Planlægningsprocessen:
- Beslutningsprocessen:
- Gennemførelsesfasen:
- Kontrol:

Hvordan har deres styringsprocessen ændre sig pga. corona?
- Planlægningsprocessen :
- Beslutningsprocessen:
- Gennemførelsesfasen:
- Kontrol:

Hvilken betydning har disse ændringer haft for Matas?
- Konklusion:

Uddrag
Planlægningsprocessen: Matas formål er at levere sine kunde en "Skønhed & velvære for livet"; hvilket betyder at de går meget op i at gøre at deres kunder føler sig skønt.

Matas vision er at hjælpe deres kunder til at købt de produkter som de ønsker til en god pris og nå til deres målgruppe som er kvinder og mænd men deres primært målgruppe er kvinder fra 15- 65 år

Beslutningsprocessen: Matas bestiller og køber varer fra sine leverandører fra forskellige mærker, og venlige priser til at opnå et bestemt resultat på deres målgruppe, som er mest kvinder.

Gennemførelsesfasen: Når Matas har fået deres produkter, ligger de dem til salg på deres pæne butikker, få kundernes opmærksomhed, og evt. produkterne bliver solgt på deres hjemmesider.