Zleep Hotels’ vækststrategier | 12 i karakter

Indledning
For at diskutere Zleep Hotels vækstmuligheder, vil der i følgende afsnit blive set nærmere på 2 former for vækst. Intensivering og integration.

Diversifikation er udeladt grundet det virker usandsynligt at Zleep Hotels vil benytte denne strategi. Afsluttende vil jeg vurdere hvilken strategi som virker mest attraktiv.

Indholdsfortegnelse
Vækst via intensivering:
Vækst via integration:
Horisontal integration
Vertikal integration
Konklusion

Uddrag
Den sidste mulighed indenfor intensivering er markedsudvikling. Herunder bygger strategien på at vækste vha. sælge de eksisterende produkter på nye markeder.

Her kan Zleep Hotels forsøge at geografisk ekspandere deres kæde til nye geografiske markeder, hvilket de allerede er i gang med eftersom de åbner et hotel i Stockholm.

Konceptet er nøjagtigt det samme som det allerede eksisterende koncept vi kender fra det danske marked, blot på et nyt marked.

Det kan være yderst frugtbart at geografisk ekspandere til andre markeder, og vil hvis det bliver succesfuldt skabe enorm meget vækst.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu