Zleep Hotel | Analyse | 10 i karakter

Indholdsfortegnelse
Karakteriser virksomheden Zleep Hotel

Analyser udvalgte forhold i Zleep Hotels´ omverden

Analyser Zleep Hotels konkurrenter Vha. konkurrencetragtmodellen

Zleep Hotels markedsandel

Uddrag
Zleep Hotel er en hotelkæde, der blev grundlagt af Peter Haaber i 2003. Zleep Hotel er et aktieselvskab, som indviede deres første hotel i Tårnby.

Der findes i dag 13 hoteller i Danmark og et på vej i Sverige. Zleep Hotels typiske beliggenhed er i storbyer med en central placering, nær lufthavne, ved trafikale knudepunkter og gode parkeringsmuligheder. Zleep Hotels er altså en serviceydelse.

I 2016 havde Zleep Hotel en omsætning på 11.435.000 kr. som steg til 12.910.000 kr. i 2017. - Deres årsresultat er også steget i den periode.

Zleep hotel tilbyder hotelovernatninger til fordelagtige priser. Alle hotellerne styres fra hovedkontoret. De er altså ansvarlig for funktioner som økonomi, it, booking, marketing og salg.

Hovedkontorets vigtigste rolle er at sørge for, at personalet kan fokusere på at servicere gæsterne og sikre den daglige drift.

Deres koncept er udviklet til rejsende, der har behov for at overnatte, men som ikke vil betale for alle de ekstra serviceydelser, de ikke bruger. Derfor har de fjernet restauranten, baren, telefonen på værelset, minibaren og Pay-tv´et.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu