Wish | Afsætning | 10 i Karakter

Indholdsfortegnelse
1. Redegør kort for virksomheden Wish. Fokusér på, hvordan virksomheden differentierer sig i forhold til traditionelle webshops.
2. Analyser købsadfærden for køb af produkter på Wish.
3. Analyser årsagerne til Wish’s succes på det danske marked. Inddrag valgfrie elementer fra virksomhedens marketingmix i din analyse.
4. Diskuter følgende udsagn:
● Wish disrupter det danske e-handelsmarked.
● Wish kan bedst karakteriseres som en servicevirksomhed.
5. Identificér en væsentlig udfordring for Wish på det danske e-handelsmarked. Diskuter mulige løsninger af den valgte udfordring.

Uddrag
- Wish er en onlineshopping side fra Kina, hvor man kan købe kopivarer af forskellige mærker til ingen penge. Man kan købe alle mulige ting derinde.

Alt fra køkkenudstyr, teknologi, haveudstyr, reservedele til biler, smykker, tøj, kæledyrs ting og meget mere. Men man kan aldrig være sikre på størrelser eller kvalitet man skal ikke forvente særlig meget af det produkt man får hjem.

Ens varer kan også risikere at blive taget i told, da det bliver sendt fra Kina. Det bliver omtalt som “kina bras” Leveringstiden på wish lang, der går ofte over 1 måned der kan gå flere måneder da det er en lang transport til Danmark. Og den skal igennem told og sådan noget.

- Wish er sammensat på den måde ved at det er en stor platform hvor mange små forskellige producenter i Kina kan sælge deres produkter til forbrugere.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu