Winefamly | Opgave i afsætning

Indholdsfortegnelse
A. Lav en kort karakteristik af virksomheden Winefamly
B. Lav en kort karakteristik af det marked Winefamly er på
C. Analyser Winefamly’s forretningsmodel vha. Business Model Canvas
E. Diskuter hvad der er Winefamly’s:
F. Identificér og redegør for en eller flere væsentlige udfordringer for Winefamly
G. Diskuter mulige løsning(er) af en eller flere valgte udfordringer, tænk i konkrete strategier, dvs. strategiske handlingsforslag!

Uddrag
Det med at brande deres produkter online er fint, men hvis de begyndte at brande andre steder såsom i tv, avis eller lignende, så ville der være større mulighed for at få mere omtale, da den ældre generation ikke er lige så meget online som den lidt yngre generation er.

Et løsningsforslag til at løse deres udfordring med at få vækst i deres medlemstal kunne for eksempel være, at få deres handel ud til en fysisk butik. Det blandt andet give dem mere vækst i medlemstal, samt ville virksomhedens omtale bliver større og deres forhold til deres kunder ville også blive markant bedre.

Løsningen til forholdet med deres kunder er, igen, det her med at gå på det fysiske marked og brande deres virksomhed. Det ville give dem et kæmpe støtte, især på det økonomiske plan, da relationen til omverdenen bliver bedre, samt at de får et bedre forhold til kunder.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu