Wide Path Camper | Analyse | 10 i karakter

Indledning
Wide Path Camper burde anvende den selektive distribution strategi, da det er den strategi som umildbart passer bedst til dem da de ikke vil ud i hvilken som helst butik, men stadig godt være godt spredt så det ikke er svært for deres kunder at få fat i produktet.

Uddrag
Ved brug af selektiv distribution, kommer de som sagt ud i de butikker som passer til deres produkt

og når Wide Path camper nu selv kan bestemme hvilke butikker de vil distribuere igennem giver det dem chancen for selv at sætte deres image for ved at handle igennem butikker der specialisere sig inde for fx camping og cykelgrej

kan de vise kunderne at dette ikke bare et skrammel produkt du kan finde i Harald Nyborg til billige penge som nok alligevel ikke dur

her har de nemlig chancen for at vise verden at dette er kvalitet, noget der dur og er pengene værd, for hvorfor skulle det eller være i sådanne butikker.

Til distributionsstrategien er der også blevet udarbejdet en TOWS, som indeholder bud på hvordan de kan koble deres stærke sider sammen med mulighederne som de på sigt ville kunne få

eller deres problemer som de også̊ på sigt ville kunne forhindre med de styrker som de nu har.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu