Watery | Afsætning Case

Indholdsfortegnelse
1. Hvordan skaber Watery værdi for deres kunder?

2. Hvilke produkter og services tilbyder Watery til kunden?

3. Kom med et bud på, hvilken digital forretningsmodel Watery.dk har valgt. Begrund dit svar.

4. Diskuter fordele og ulemper ved at vælge E-handel fremfor traditionelle distributionsstrategier.

5. Analyser Watery.dk’s værdikæde og fastlæg virksomhedens kernekompetence.
- Indkøb og lager
- Marketing
- Salg og service

6. Diskuter Watery.dk’s fremtidige strategiske muligheder.

Uddrag
1. Hvordan skaber Watery værdi for deres kunder?
Watery skaber værdi for deres kunder, ved at være de billigste på markedet, da de tilbyder prismatch.

Samtidig har de et af Danmarks største udvalg af svømmeudstyr, fra de største mærker på markedet.

Dette gør at kunden har mulighed for at købe alt på ét sted, hvilket er værdifuldt for mange kunder. Watery yder en god kundeservice, hvor de tilbyder kompetent vejledning til kunderne.

2. Hvilke produkter og services tilbyder Watery til kunden?
De har et af Danmarks største udvalg indenfor svømmeudstyr fra de kendte mærker, eks.

Speedo, TYR og Arena. Her udover producere Watery også deres egne produkter, især badehætterne har været en succes.

Man kan tænke at fordelen ved at Watery producere egne varer er at Daniel, som har startet virksomheden, selv har været elitesvømmer.

Han kender derfor til produkterne på markedet, deres styrker og svagheder og hvad man som elitesvømmer ønsker af sine produkter.

Watery tilbyder en fantastisk service, både i form af prismatch, så kunden altid kan forvente at få sine produkter til billigste pris, men også i form af rådgivning og vejledning til produkterne.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu