Værdikæder | Analyse | 12 i karakter

Indholdsfortegnelse
Afsætning - værdikæder
- Virksomhedens margin
Værdikæder for handels-, detail- og servicevirksomheder
Porters oprindelige værdikæde

Uddrag
Værdikæden består af en række aktiviteter, der udføres med henblik på at skabe et produkt med størst mulig kundeværdi.

Ideen i værdikædeanalysen er at identificere og udvikle de aktiviteter, der tilfører produktet mest værdi ved brug af færrest mulige omkostninger.

Virksomhedens margin - Margin er forskellen mellem produktets totale værdi, altså markedsprisen og de omkostningerne virksomheden har ved at fremstille og gennemføre alle værdikædens aktiviteter.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu