Værdikæde af JYSK | Afsætning | Noter

Indholdsfortegnelse
Karakteristik af JYSK
Hvorfor har Jysk formuleret deres vision og værdier på engelsk?
Hvor mange butikker har Jysk i dag, og i hvor mange lande er Jysk repræsenteret?
Er Jysk en handelsvirksomhed eller en servicevirksomhed?
Skitsér Jysks værdikæde
- Indkøb og lager
- Marketing
- Salg og service
Hvad er Jysks kernekompetence?
Kilder:

Uddrag
Jysk eller oprindeligt ”jysk sengetøjslager”, er en international butikskæde med over 2.800 butikker. Virksomheden specialiserer sig i ”alt til boligen lidt billigere end konkurrenterne”.

Hvilket også var idéen til deres første slogan "Kvalitet - lidt billigere". Da jyskbutikkerne blev grundlagt, var de helt unikke.

De kombinerede sengetøj med øvrigt møblement, hvilket ikke var set på samme måde før. Jysk har 23.000 medarbejdere på 52 lande.

Jysk definerer i sin mission sin målgruppe til at være alle der ønsker varer indenfor sengetøj, bad og bolig. Varerne skal være til en konkurrencedygtig pris

og der skal være sammenhæng mellem pris og kvalitet. I Jysk har man både B2C kunder og B2B Kunder.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu