Too good to go | Afsætning | Noter

Indholdsfortegnelse
1. Foretag en kort virksomhedskarakteristik af virksomheden Too Good To Go.
2. Analysér Too Good To Go's interne forhold. Inddrag relevante elementer fra virksomhedens forretningsmodel.
3. Analysér Too Good To Go's valg af målgruppe(r) på B2C-markedet. Inddrag elementer fra en selvvalgt livsstilsmodel.
4. Diskuter følgende udsagn:
5. Identificér en væsentlig udfordring for Too Good To Go eller tag udgangspunkt i én af udfordringerne i de to videoer under dette afsnit. Diskutér mulige løsninger af den valgte udfordring.

Uddrag
- Too go to go er en app, som blev etableret af fem iværksætterne i 2015. Ideen opstod, da de synes der var for meget mad som var ’too good to go’ som blev smidt ud.

De gik derfor ind i kampen om madspil, hvor de fik udviklet en gratis app (Too goo to go), hvor de gennem aftaler med forskellige producenter sælger overskydende mad til en lav pris.

Efter to måneder var der 100 restauranter med og nu kan man få mad fra både restauranter, cafeer, og butikker med fødevarer i appen. I appen kan man købe en ”lykke pose” dvs. man ved ikke præcis hvad posen indeholder.

- Too Good To Go er en servicevirksomhed, som er på det internationale marked i 9 lande, hvor de har mere end 200 medarbejdere og de samarbejder med 15.000 virksomheder.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu