Too good to go | Afsætning | 10 i karakter

Indholdsfortegnelse
1. Foretag en kort virksomhedskarakteristik af virksomheden Too Good To Go.

2. Analysér Too Good To Go's interne forhold. Inddrag relevante elementer fra virksomhedens forretningsmodel.

3. Analysér Too Good To Go's valg af målgruppe(r) på B2C-markedet. Inddrag elementer fra Gallups Kompas.

4. Diskuter følgende udsagn: Det primære købemotiv der er i spil når en forbruger bruger Too Good To Go, er det funktionelle købemotiv.

Uddrag
Virksomheden Too Good To Go er en servicevirksomhed som blev etableret i 2015 af iværksætterne Thomas Momsen, Klaus Pedersen, Stian Olesen, Adam Sigbrand og Brian Christensen.

Virksomheden er et anpartsselskab og deres fokuspunkt er at bekæmpe madspild fra restauranter.

Virksomheden Too Good To Go er på B2C markedet, grundet hele systemet kører mellem producenterne og kunderne. B2C sker gennem deres hjemmeside og app.

---

Too Good To Go har udviklet en app, som til at starte med var tænkt til brug til restauranter, men med tiden har de videreudviklet på den, så der nu også kan sælges varer fra andre som har fødevarer dvs. alt fra bagere, hoteller og supermarkeder.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu