Too good to go | Afsætning | 10 i karakter

Indholdsfortegnelse
2. Analysér Too Good To Go's interne forhold.
3. Målgruppe
4. Diskuter følgende udsagn. Det primære købemotiv der er i spil når en forbruger bruger Too Good To Go, er det funktionelle købemotiv.
- Rigtigt
- Forkert
5. Identificér en væsentlig udfordring for Too Good To Go

Uddrag
Too Good to go er et anpartsselskab og servicevirksomhed, som blev etableret i 2015 af Brian Christensen, Thomas Bjørn Momsen, Stian Olesen, Klaus Bagge Pedersen, og Adam Sigbrand.

Efterfølgende kom Mette Lykke og Preben Damgaard også med, som tidligere har haft stor succes med at opstarte firmaer.

Too good to go, beskæftiger sig med at forhindre store mængder madspild hvert år. Til at starte med var selve deres ide, at buffetrestauranters mad kunne sælges billigere, da deres mad alligevel skulle smides ud.

---

Under interne forhold i virksomheden too good to go, har vi set lidt på deres produktudvikling. De har udviklet deres app, som er tiltænkt restauranter.

De har derefter videreudviklet på deres app, så der nu også er kommet andre fødevarebutikker med ind over deres koncept, og som er alt fra den lokale bager, til supermarkeder og til hoteller.

Det virker dog ikke på dem som om at de har tænkt sig at bryde igennem med et nyt produkt, eller andet koncept, men mere at videreudvikle, så de kan trænge ind på flere og større markeder.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu