Stryhns A/S | Afsætning

Indholdsfortegnelse
Hvorfor den her virksomhed (Stryhns)?
Virksomhedenskaretersik af Stryhns
Ansoffs vækststrategier
Poters genetiske strategier

Uddrag
Jeg har valgt Stryhns, fordi de har haft nogle unikke reklamer gennem tiden med henblik på humoristiske og madpakkelivet, som har en strækeffekt på en stor målgruppe, og derudover har de en milliard plan som de skulle have opnået i år, men forgæves .

Jeg har altid oplevet det som en virksomhed, som stort set alle har noget af i deres køleskab eller som er en del af deres hverdag. Inden for købstyper er det et vanekøb, som jeg gerne vil undersøge nærmere omkringvirksomheder, der beskæftiger sig med vanekøb til befolkningen, som ofte er husholdningsprodukter.

Deres vision fangede mit blik da jeg undersøgte danske virksomheder, da de nævnede bæredygtig produktion og socialt ansvar på arbejdspladser.

”Vi har en vision om, at vi vil være den mest fremgangsrige mad- og mærkevarekoncern i Danmark.

Ved at have fokus på trends og tendenser inden for fødevarebranchen, ønsker vi med en ambitiøs plan konstant at udvikle vores forretning og dermed styrke vores brands og markedspositioner.

Vi har fokus på at skabe en bæredygtig produktion og at tage et socialt ansvar, så vores virksomhed er en arbejdsplads, hvor
2 medarbejderne trives, udvikles, er motiveret og stolte over deres arbejdsplads. ”- Stryhns

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave

  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal

Premium 39 DKK pr måned

  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang her