Shaping new tomorrow | Analyse

Indholdsfortegnelse
Arbejdsspørgsmål:
1. Hvilken type virksomhed er Shaping New Tomorrow?
2. Beskriv købsbeslutningsprocessen ved købet af et par bukser fra Shaping New Tomorrow.
3. Hvilken købstype er der tale om når man køber deres produkter? (vanekøb, impulskøb, overvejelseskøb)
4. Hvilken type købsadfærd kan bruges til beskrive købet af deres produkter? (funktionelle købemotiv, sociale købemotiv: bandwagon, snob, veblen, thrifty)
5. Udvælg centrale faktorer fra omverdensmodellen som kan påvirke Shaping New Tomorrow og find på eksempler.
6. Lav en kort SWOT-analyse for virksomheden.
7. Hvad kan I finde om virksomhedens idé og vision?
8. Hvordan er det gået for virksomheden siden Løvens Hule?

Uddrag
1. Hvilken type virksomhed er Shaping New Tomorrow?
Det er en handelsvirksomhed, da de ikke selv producerer tøjet.

2. Beskriv købsbeslutningsprocessen ved købet af et par bukser fra Shaping New Tomorrow.
Man finder ud af at man mangler et par bukser. Så kigger man på forskellige slags bukser i forskellige butikker.

Så finder man Shaping a new tomorrow. Så kigger man på pris og kvalitet. Så køber man bukserne. Så fortæller man andre om ens tilfredshed/utilfredshed med produktet.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu