Shaping New Tomorrow | Analyse

Indledning
Siden Shaping New Tomorrow startede tilbage i 2015, har visionen været at skabe et kvalitets-tøjbrand med fokus på komfortabelt og stilet herretøj til en overkommelig pris. I forhold til pris-/kvalitets-strategi anvender Shaping New Tomorrow en højværdistrategi.

Gennem et stærkt og tæt samarbejde med deres producenter i Portugal, og hyppige besøg på fabrikkerne , har det været med til at skabe troværdighed overfor forbrugerne og sikre at kvaliteten på deres produkter er høj.

Uddrag
Hvis vi kigger på risikoen på prisskalering i forhold til hvis Shaping New Tomorrow skal indtræde på det tyske marked er der flere faktorer der spiller en rolle.

Helt grundlæggende er der en mindre risiko for prisskalering da Shaping New Tomorrow er en butikskæde og ikke en producent.

Det gør at Shaping New Tomorrow ikke skal sælge igennem en mellemhandler hvilket ville mindske deres avance på deres produkter.

Desuden bliver Shaping New Tomorrows produkter produceret i Portugal, så man kan forestille sig at den lastbil deres leverer produkterne til Danmark alligevel kører igennem Tyskland på vej op til Danmark

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu