Radiance | Noter Analyse | Britney Spears

Indholdsfortegnelse
Afsender – modtager - meddelelse – kanal – effekt
Argumentations-analyse;
- Påstanden:
- Appelformer;
- Psykologi bag farver;
- Psykologi i reklamer;
- Foreslående:

Uddrag
Afsenderen fra Britney Spears reklamen er Britney Spears og hendes marketing firma – sammen med dem har hun lavet parfumen.

Modtageren er hovedsageligt piger i alderen 14-40, det vil sige teenager år og op. Det er nogle personer som gerne vil føle sig sexet, eller som ser Britney Spears som et større ikon (Det kan også betyde de ser op til hende), og derfor vil være ligesom hende.

Meddelelsen i reklamen det er at du kan føle dig sexet med den her parfume, du kan blive eftertragtet at være som det ikon du gerne vil være.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu