Indholdsfortegnelse
1. Karakteriser det marked, som Kähler befinder sig på.
2. Segmenter markedet og fastlæg Kählers målgruppe.
3. Analyser købsadfærden ved køb af en keramikvase.
4. Identificér en væsentlig udfordring for Kähler. Kom med flere mulige (strategi-) løsninger af den valgte udfordring.

Uddrag
Kähler er kendt for deres enestående brugskunst, som er meget populært i det danske hjem. Kähler laver alt fra vaser og skåle til julekugler og andre højtidsdekorationer.

Kählers unikke produkter er homogene, hvilket vil sige at de befinder sig på det homogene marked. Kähler har dog konkurrenter såsom Kaas , Stelton og Holmegaard .

De opererer også på et homogent marked. De producer samme produkter med forskellige unikke designs.

Dog er Kähler markedsleder, fordi de så stor en virksomhed og de har eksisteret siden 1875, hvilket gør det svært for nye indtrængere at nærme sig deres position.