NYATI | Afsætning

Indholdsfortegnelse
1. Redegør for Nyatis målgrupper.
2. Analyser købsadfærden for en udvalgt målgruppe ved køb af en safarirejse hos NYATI
Beslutningsprocessen

Uddrag
Nyati henvender sig med deres priser til et segment med en høj indkomst.

I teksten beskriver de at de henvender sig til flere forskellige målgrupper som bryllupspar, børnefamilier, samt ældre. Deres kunder er primært bosættende i Jylland, samt København og det øvrige Sjælland.

Det er folk som enten er rejsevante eller som sparer op i en længere periode for at kunne realisere sin drøm om denne eksklusive safarirejse.

I 2018 var der en god økonomisk situation i Danmark. Det var et land i høj konjuktur, hvor danskerne havde flere penge mellem hænderne og købte flere luksusvarer. Hvilket betød at flere købte dyrere rejser og efterspørgslen hos Nyati’s steg. Dette medførte også et øget kundesegment.

Det fremgår at Nyati’s kernemålgruppe er folk på 50 eller derover, med en indkomst over middel. Nyati ønsker at dække flere af deres kunders behov og de har derfor udviklet to forskellige udvalg af rejser; NYATI Safari Lodge og NYATI Safari Plus.

I form af at Nyati har udviklet flere forskellige former for rejser, appellere de også til børnefamilier, da det er muligt at kombinere safarirejsen med et storbysbesøg i Cape Town eller en badeferie på Zanzibar eller Mauritius.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave

  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal

Premium 39 DKK pr måned

  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang her