Normal | Analyse

Indholdsfortegnelse
Redegør kort for virksomheden Normal.
Analyser 1-2 relevante faktorer i virksomhedens uafhængige omverden.
Miljøforhold: Det grønne
Analyser Normals vækststrategier.

Normals vækststrategier
- Diskuter følgende udsagn:

Udsagns om Normal
- Identificér en væsentlig udfordring for Normal. Diskuter mulige løsninger af den valgte udfordring.

Litteraturliste:

Uddrag
NORMAL er en danskejet detailkæde stiftet i 2013 i Silkeborg med 94 dagligvarebutikker rundt omkring i Danmark.

Virksomheden har 627 medlemmer og mere end 300+ butikker fordelt over Danmark, Norge, Sverige Frankrig, Holland og Finland.

Normal ejes af Anders Holch Povlsen under moderselskabet Bestseller A/S. hos Normal sælges der helt normale produkter indenfor hudpleje, hårpleje, tandpleje, shampoo, makeup og rengøring.

Samt har Normal en række udenlandske detailvarer til billig priser som der står på rotation. Normals koncept i deres egne ord er at give kunden en helt unik oplevelse hver gang de besøger butikken.

---

Et af Normals kernekompetencer er at give kunden en unik og interessant oplevelse hver gang og lige meget hvad for en butik man nu besøger.

Det gør det blandt andet ved at sørge for sortimentet hele tiden bliver udskiftet med nye brands og trends.

Nogle af disse brands er måske mere kendt end andre, men det stopper ikke normal for at prøve ting af og til gengæld kommer kunden også til at prøve nye produkter af som en del af deres lille eventyr i den labyrinth formede butik.

Brands der har en hvis mængde popularitet kan hives tilbage med ind på sortimentet igen, det har så den effekt at hver gang man går forbi en Normal vil man lige gå ind og tjekke om de havde det produkt igen som de havde for 1 måneds tid siden.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu