Nissan Leaf | 10 i karakter

Indledning
Vi har på nuværende tidspunkt gennemgået teorien omkring segmentering. I skal således nu prøve at arbejde med segmentering i forhold til et konkret produkt.

Produktet i skal arbejde med udgangspunkt i er: Nissan LEAF e+ 3.ZERO

Indholdsfortegnelse
1. Identificere konsumentenheden – husk argumenter!

2. Udvælge 2-3 relevante segmenteringskriterier – husk at argumentere!
- Alder:
- Indkomst
- Livsstil (politisk/miljøbevidst):

3. Udvælge et attraktivt segment (ikke en detaljeret SMUK-analyse af alle segmenter) og forklare

Uddrag
Det adfærd orienteret variable holdning, med henblik på miljø er særdeles relevant, da bilen er en el-bil. Det er en nyere form for teknologi, som endnu ikke er så udbredt.

Derfor skal konsumenten have et ønske om at gøre en forskel og sætte sig ind i produktet. Køberen er altså en mere politiske købere, det vægter den miljømæssige påvirkning.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu