Musikfestivalmarkedet | Tinderbox marketing | 10 i karakter

Opgave 1

Tinder Box har defineret deres målgruppe fra alderen 16-75+. Man kan se på bilag 1 at de unge er dem der har den største deltagelse. De unge har et behov for at høre musik og have socialt samvær med andre mennesker.

Opgave 2

For Tinderbox ville markedsføring hjælpe en del økonomisk set. Deres reklamer er tidsbegrænset, da festivalen er et arrangement der finder sted en gang om året, og de hat mest brug for er reklame op til arrangementers start.

Deres ambassadør program har også en særlig betydning i deres forretnings model, der er ikke mange festivaler der køre det samme koncept som dem, de bruger deres medarbejder til at markedsføre deres produkt via medarbejderne.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu