Musikfestivalmarkedet | Konkurenceforhold | 10 i karakter

Opgavebeskrivelse
Opgave 3
Analyser konkurrenceforholdene på markedet for musikfestivaler i Danmark.

Uddrag
De danske konkurrenceforhold på markedet for musikfestivaler er påvirket af forskellige ting. Samarbejdspartnere har påvirkning på konkurrenceforholdene for musikfestivaler i Danmark fordi kunderne kan have forskellige holdninger og prioriteter for hvad de vil have at drikke og spise f.eks. på festivalerne.

Et andet konkurrenceforhold der har betydning for musikfestivaler, er hvilke musikartister og musikgenre de forskellige musikfestivaler udbyder, som også er essensen og kendetegnet for en musikfestival.

Men de danske musikfestivaler har udviklet sig over tid, så det ikke kun er musikartister og musikgenre der har betydning for hvad kunderne vil have på deres musikfestivaler.

Det er også størrelse, drikkebroder, spiseboder, sovepladser og andre forskellige ting på festivalerne der har påvirkning.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu