Musikfestival | Analyse

Indholdsfortegnelse
Opgave 1 2

Opgave 2 4
- Nøgleaktivitet: 4
- Samarbejdspartnere: 5

Uddrag
Tinderbox er en musikfestival der foregår i Odense. De tilbyder en oplevelse via koncerter fra både danske kunstnere, men også udlandet kunstnere fra f.eks. USA og England.

Pointen ved dette er at man tiltrækker et publikum, som ikke kun består af danskere, men også folk som er rejst langvejs for at opleve begivenheden.

Dette betyder også at man tiltrækker en hel masse mennesker, som er interesseret i forskellige aspekter, som Tinderbox tilbyder via deres event.

Der er forskellige ting, som folk søger når de vil til en festival, f.eks. sammenhold er noget folk har en tendens til at værdisætte meget højt.

Festivaler er sociale events, og det er derfor yderst vigtigt, at man kan tilbyde noget, som folk kan samles om og have mulighed for at være sammen.

En festival med 10 mennesker ville ikke være attraktivt for en konsumere. Dette er da køberen ofte har købsmotivet bandwagon, og ikke vil være den eneste der køber og dermed kommer til eventen.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu