Mikrobryggerierne | Afsætning B

Indholdsfortegnelse
1. Redegør for, hvordan specialbryggerierne kan opgøre markedets størrelse. Giv herudfra dit bud på størrelsen af det danske marked for specialøl.
2. Analyser danskernes forbrugs- og købsadfærd inden for alkoholiske produkter.
3. Foretag en analyse af et selvvalgt mikrobryggeris afhængige omverden
4. Analyser de interne forhold i det bryggeri, du valgte i spørgsmål

Uddrag
Specialbryggerierne kan opgøre markedets størrelse på forskellige måder, de kan f.eks. måle i værdi, volumen eller deres antal af kunder. For nogle bryggerier er det bedst at opgøre i volume, da det kommer an på hvor stort bryggeriet er og hvor mange liter de har plads til at producere af gangen.

For andre som f.eks FUR Bryghus, handler det ligeså meget om at måle på antallet af kunder, da de også har deres restaurant tilknyttet.

Markedet for specialøl i Danmark er steget markant indenfor de seneste par år, men fordi at største delen af dansker i bylivet og hjemme primært drikker de de kender, som Slots, Tuborg, Carlsber og Odense pilsner, mm.

Er efterspørgelsen ikke endnu kæmpe stor, på trods af der faktisk er et ret stort marked indenfor spercialøl.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave

  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal

Premium 39 DKK pr måned

  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang her