Matas AS | Analyse

Indholdsfortegnelse
Den interne situation
- Virksomheds karakteristik af Matas

Swot analyse
- Stærke sider
- Svage sider

Business model Canvas
- Kunde segmenter
- Kunderelationer
- Nøgleaktiviteter
- Konkurrencestrategi
- Matas kernekompetencer

Uddrag
Matas A/S er en dansk butikskæde, som sælger helsekost, parfumer, makeup, hårprodukter og meget mere.

Matas blev grundlagt i 1949, da en lille gruppe materialister gik sammen om et fælleskøb for at få mængderabat.

Den lille gruppe voksede og udviklede Materialisternes Aktieselskab, som deraf navnet Matas kom. Deres hoved kontor ligger i Allerød, derud over styre Matas aktieselvskab 277 butikker også findes der 8 privat ejede som er i samarbejde med Matas A/S.

I dag har Matas omkring 2.100 medarbejdere også omsætter de for ca 3,45 milliarder kroner årligt. Kundeklubben Matas har et antal medlemmer på over 400.000, som blev oprettede i 2010

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu