Markedet For Studenterhuer | Konkurrentanalyse

Indholdsfortegnelse
Virksomheden selv
Konkurrent 1
Konkurrent 2

Virksomhedens navn
Hvad karakteriserer branchen?
Markedsandele på markedet
Størrelse målt på omsætning (beløb i hele 1000)
Driftsresultat (beløb i hele 1000)
Egenkapital (beløb i hele 1000)
Idé (mission) og mål
Vision
Konkurrencemæssig fordel
Styrker
Svagheder
Produktstrategi
Prisstrategi
Distributionsstrategi
Promotionstrategi
Målgrupper
Konkurrentreaktioner
Sammenfatning

Uddrag
Branchen karakteriseres ved få konkurrenter, dog meget konkurrence. Det er svært at producere substituerende produkter. Branchen kategoriseret ved studentertøj og generelt studenterhuer, samt tilbehør.

---

Når man kigger på smart caps markedsandel så er den faktisk den laveste. Deres omsætning er negativ pga.

at de ikke omsætter særlig meget og det kan skyldes, at de omsætter i en bestemt periode og resten af året falder omsætningen.

---

Deres fokusområder er at det skal være, et unikt og seriøst leverandør af tilbehør og studenterhuer til de studerende der bliver studente.

Målsætningen er at levere et produkt og en pris som kan konkurreres med deres konkurrenter. Smart caps fokuserer også på at levere deres produkter til tiden så kunderne kan føle sig trygge.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu