Man kan da aldrig få for meget… | Reklameanalyse | Kampagne

Indledning
Kan man som ung få for meget pølse, er man viljestærk nok til at modstå en enkelt pølse med drengene, som til sidst bliver til ti pølser.

Der er forventninger om, at man er den der indtager mest pølse. Man presser vennerne, vennerne pressede dig til at tage et enkelt ”shot” pølse.

Dette er den forventning, der er blandt vennerne en lørdag aften, men kan vennerne sætte sig ind i situationen, at man ikke gider have pølse, eller er dette for langt fra den forventning og virkelighed, som unge lever i.

Indholdsfortegnelse
Analyse af: ”Man kan da aldrig få for meget pølse”
Analyse af: ”Kom nu… Bare en lille pøls?”

Uddrag
Igennem hele kampagnen bliver der gjort brug af hurtige klipninger og håndholdt kamera. Når der anvendes hurtig klipning, når vi aldrig at opfange helt situation, og hvad der sker omkring.

Den hurtige klipning er et godt filmisk virkemiddel, som medvirker til at føler man selv er til stede i situationen. Det giver seeren fornemmelsen af, man selv er til stede i situationen, og man får en vis form for indlevelse.

Når den hurtige klipning har kørt i lidt tid og bliver langtrukken så bliver fokus efterfølgende sat over på Mads. Her opfanger vi, at der er noget galt.

Det håndholdte kamera giver os en virkelighedsfornemmelse, og man føler man selv er til stede samtidigt med, at det hele føles meget naturligt.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu