Maanesten | Afsætning | 10 i karakter

Indholdsfortegnelse
Afgræns smykkebranchen vha. konkurrencetragtmodellen

Karakteriser markedet for smykker

Brancheanalyse af Maanesten

OT-opstilling af Maanesten

Uddrag
Når det drejer sig om at se godt ud, kan mange ting opveje dette. På dette niveau i konkurrencetragtmodellen er der konkurrence mellem forskellige accessoires, tasker, smykker osv.

Dette kaldes generisk konkurrence. Det sidste niveau i konkurrencetragtmodellen er alle produkter også kaldet budgetkonkurrence.

---

Maanestens produkter appellerer endvidere til mange forskellige kundegrupper. De har kunder på 13 og på 50 år, som handler online og i de fysiske butikker.

De sælger udelukkende smykker og accessoires med fokus på at komplimentere den individuelle pige/kvinde og givehende et sofistikeret udtryk, som følger tidens trends .

Bopælsområdet kan være hvor som helst, da Maanesten både forhandler deres smykker i fysiske butikker, men også vha. deres hjemmeside. Maanesten appellerer til mange forskellige segmenter, både teenageren, moderen, den unge pige eller den ældre kvinde som gerne vil gøre lidt ekstra ud af sig selv.

Maanestens produkter er overskuelige i pris, hvilket også gør dem eftertragtet på markedet. Indtil videre er Maanesten på det danske, norske, italienske, tyske og mange flere markeder med deres produkter .

De sælger både online og vha. deres butikker. Maanesten vil gerne sørge for at skabe et unikt udtryk, med deres sans for detalje på det enkelte smykke.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu