LEGO | Virksomhedsøkonomi | 10 i karakter

Indledning
Fra år 2011-2013 har LEGO haft en positiv stigning. De har været meget bedre til at markedsføre deres ideer til virksomhedens kunder.

LEGO er gode til at fastholde deres ”klassiske produkter, som f.eks. deres LEGO klodser og brikker, hvor de også har udviklet deres produkt, som vækker en stor opmærksomhed fra deres kunder.

Indholdsfortegnelse
1,1

1,2
Omsætning:
Produktionsomkostninger:
Salgs- og distributionsomkostninger:
Administrationsomkostningerne:
Aktiverne i alt:
Anlægsaktiver:
Omsætning aktiver:

1,3
Nettoomsætning:
Produktionsomkostninger:
Salgs- og distributionsomkostninger:
Administrationsomkostningerne:
Andre driftsomkostninger:
Kapitaltilpasningen:

1,4

Uddrag
Fra år 2011-2013 er Legos produktionsomkostning steget med 38%. Det er negativt for virksomheden da produktionsomkostningen er stører en omsætning som er på 36%.

Grunden til at det er negativt er fordi den ville påvirke overskudsgraden negativt. En af grundene til at deres produktionsomkostning er steget som den har, kan være fordi de har fået en del investeringer i virksomheden.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu