Lalandia | Afsætning Case | 10 i Karakter

Indholdsfortegnelse
1. Karakteriser virksomheden Lalandia.
2. Analyser købsadfærden for et ophold i Lalandia Billund.

Uddrag
Lalandias feriecentre findes i hele Europa, men er mest populært i Danmark. I Norge, Sverige og Holland er kunderne stigende, da flere familier tager bilen for at prøve en udenlandsk Lalandia, samt det er blevet mere populært i udlandet.

Lalandia er et stort feriecenter, der har alt at byde på. De har Skandinaviens største badeland, Aquadome i Billund, hvor der er flere tusind besøgende om året.

Lalandia ejer også det populære Monky Tonky land, hvilket er et stort legeland, hvor der er rutsjebaner, klatrenet og en hel masse sjov. I Lalandia kan man leje en hytte, der er meget anderledes end et normalt hus.

Man kan bo i hytter der har forskellige temaer, og børneværelserne er meget børnevenlige. Lalandia har en bred målgruppe, men den primære målgruppe er børnefamilier, det kan have bedsteforældre med.

Det er en typisk alder for målgruppen, da børn er meget glade for at komme i store vandland, spille bowling og bo i hytter der er meget anderledes end deres hus derhjemme.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu