Indledning
Grundlaget for Lagkagehuset er deres værditilbud, bestående af deres kvalitetsrige produkter, samt deres koncept og service der tilsammen skaber en unik kundeoplevelse.

Lagkagehuset har ikke den store kunde interaktion ved B2C, dog er kunde interaktionen større ved B2B. Lagkagehuset har 114 butikker i Danmark og rammer på den måde B2C markedet godt.

Indholdsfortegnelse
Kritiske succesfaktorer
KSF 1: Høj kvalitet - eksklusivt (De 4 p`er )
KSF 2: Fleksibelt produktsortiment (Videomateriale)
KSF 3: God service (Videomateriale)
KSF 4: God distribution (De 4 p`er)
KSF 4: God distribution (De 4 p`er)

Udfordringer
- Høj illoyalitet
- Lokation
- Konkurrencepræget marked
- Konkurrencepræget marked
- Corona nedlukninger i London og New York.

Uddrag
KSF 3: God service (Videomateriale)
For at bibeholde deres brand som værende en kvalitets virksomhed indenfor deres branche

er det vigtigt at tilbyde deres kundesegment en eksklusiv og tilpasset oplevelse for at sikre, at de kan beholde kunderne.

Dette indebærer en intern uddannelse af deres personale så de kan sikre sig, at deres personale har de kvaliteter virksomheden og kunderne efterspørger.

KSF 4: God distribution (De 4 p`er)
Det er vigtigt for virksomheder i denne branche at have butikker placeret i mange key-locations.

Lagkagehusets butikkerne er lokaliseret tæt ved gågader, stationer, trafikcentre nær motorvejene og andre centrale beliggenheder.