Lagkagehuset | Analyse

Indholdsfortegnelse
Opgave 1:
- Virksomhedens navn
- Selskabsform
- Virksomhedstype
- Økonomiske nøgletal
- Idé, vision og mission
- Idé, vision og mission
- Kernekompetence
- Konkurrencemæssige fordele
- Kritiske succesfaktorer
- Produkter
- Målgruppe
- Branche
- Antal konkurrenter
- Markedsandel
- Markedsvækst
- Markeder - internationalisering
- Stærke sider

Opgave 2:
Opgave 3:

Uddrag
Virksomhedens navn - Lagkagehuset
Selskabsform - Aktieselskab
Virksomhedstype - Produktion og Detailvirksomhed

---

Lagkagehuset er deres egen leverandører, undtaget af kaffe og Lagkagehuset bruger klyneprincippet

det vil se at de producere brød og kager ved de største af deres egene bagerier og derefter levere det uden til de mindre butikker, fx lagkagehuset i Fredericia levere til Kolding, Vejle, Middelfart og Odense.

Lagkagehuset målgruppe er folk som gerne vil betale lidt mere for en god oplevelse og kvalitetsproduktet.

Variation i deres kage typer er noget de gør brug af for at holde kunder til, men også fordi der er en tendens til at folk køber mere af sandwichene, salater og kaffe-to-go.

Lagkagehuset er faktisk også leverandører af brød til forskellige supermarkeder og nemlig.com.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu