Købsadfærd på producentmarkedet | Analyse

Indholdsfortegnelse
Vi starter på kapitel 7 Købsadfærd på producentmarkedet.
1. Læs afsnit 7 Købsadfærd på producentmarkedet og 7.1 Virksomheders købsadfærd https://marketing.systime.dk/?id=1519
- De 3 købstyper – øvelse: Beskriv købstype og marked for virksomhedernes indkøb.

2. Læs 7.2 virksomheders købsbeslutningsproces https://marketing.systime.dk/?id=1521
- Købstype:
- Købbeslutningsproces:

Marketingmix – Promotion opsamling:
3. Find et eksempel på en reklame du synes er god. Analyser den med din viden om promotionbudskab og -indhold, samt promotionformer og evt. den sociale medieplatform og viral markedsføring https://marketing.systime.dk/?id=336

Uddrag
Thorsen Møbler har et af landets største udvalg af designmøbler, tæpper og lamper af høj kvalitet, der sælges til både private og erhvervslivet.

Virksomheden har et dybt sortiment af såvel dansk som internationalt design – både klassiske og mere eksperimenterende møbler.

Thorsen Møbler har i de senere år fokuseret mere og mere på salg til virksomheder, der i deres indretning har et ønske om at signalere kvalitet og stil.

Finanskrisen fik virksomheden til at fokusere mere på virksomheder end private kunder, men i dag står de private kunder stadig for en stor del af omsætningen.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu