Købsadfærd | Analyse

Indholdsfortegnelse
Opsamling På 5. Forbrug ID

Forbrugerværdi ID

Uddrag
• Købsadfærd giver en forklaring på forbrugernes handlinger i forbindelse med et køb. Indsigt i forbrugernes adfærd giver virksomheden mulighed for at påvirke denne og forudse forbrugernes handlinger.

• En pain er en oplevet uligevægt, som betyder, at en forbruger føler en trang til at foretage et køb. En pain kan være både negativ og positiv.

• Et behov er en følt mangel (fysisk eller psykisk uligevægt), der kan afhjælpes ved en handling.

• Købstyper er en opdeling af en forbrugers købssituationer i typer med forskellige kriterier. Der skelnes bl.a. mellem vanekøb, impulskøb og overvejelseskøb.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu