Kähler Keramik

Indholdsfortegnelse
1. Karakteriser det marked, som Kähler befinder sig på.
2. Segmenter markedet og fastlæg Kählers målgruppe.
3. Analyser købsadfærden ved køb af en keramikvase.
4. Diskuter følgende udsagn:
• Kähler benytter sig af den indirekte distributionsstrategi: Intensiv distribution.
• Når Kähler vælger at udvide med caféen Kähler spisesalon, benytter virksomheden sig af vækststrategien konglomerat diversifikation.
5. Identificér en væsentlig udfordring for Kähler. Diskuter mulige løsning(er) af den valgte udfordring.

Uddrag
En væsentlig udfordring for Kähler, er deres annoncer på Facebook og Instagram. Kähler har en Facebookside med næsten 200.000 følgere, men disse følgere er ikke kommet til på grund af Facebooksiden layout, men fordi de kan lide designet i produkterne.

Dette kan man se på opslagene på Facebooksiden, som får mellem 20 og 50 likes per opslag. Kähler har også en Instagram profil, med 180.000 følgere. Her klare de sig lidt bedre, med gennemsnitligt 400 til 600 likes per opslag, dog er dette stadig slet ikke normalt for en side med så mange følgere.

Kählers annoncer er elendige, fordi det er alt for meget tekst. Den gennemsnitlige dansker ville aldrig stoppe op ved en Facebook annonce og bruge 5 minutter på at læse om noget keramik. Dette er dumt, da Kählers annoncer ikke bliver brugt til at få købere, men nærmere at få potentielle købere.

Annoncerne er primært til for at skabe mere trafik på Kählers hjemmeside, Facebook og Instagramside. Annoncens målgruppe er ikke de unge, det er ikke den travle familiefar og heller ikke mig. Målgruppen er ikke stor, keramik på Facebook annoncer er svært.

Min løsning er at hyre et marketingbureau, som skal stå for Kählers Facebookside, Instagramprofil og annoncerne begge steder.

Bureauet skal lave nogle annoncer der er mere iøjnefaldende, som selv den unge seer vil klikke ind på. Teksten skal være opdelt i afsnit, den skal være kortere, og der skal tilføjes nogle emojies som skal give annoncen noget power og gøre den nemmere at forstå.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu