Kahler keramik | Noter

Indledning
Kahler er en produktionsvirksomhed, som hovedsagligt beskæftiger sig på det industrille marked. Størstedelen af deres salg kommer fra salg til forskellige detailhandlere, hvorefter de sælger produktet til konsumenterne.

Noget af deres salg foregår også over deres egen hjemmeside, hvilket fortæller at de også befinder sig på konsumentmarkedet.

Segmentering på konsumentmarkedet i forhold til Kahlers produkter, er det meget af tiden kun kvinder som vil være interesseret.

Uddrag
Den første målgruppe er kvinderne mellem 30-50 år som har middel til høj indkomst som enten bor alene eller sammen med en.

Dette segment er meget stort i Danmark især fordi danskere ofte har en tendens til at gå op i indretning, især kvinderne. De kendte Kahler striber er eftertragtet af mange ældre danske hjem og derfor er det en af målgrupperne.

Den anden målgruppe er de gifte mænd og kvinder mellem 30-50 år med lav til middel indkomst, som bor i storbyen.

Selvom de har en lidt lavere indkomst, giver det prestige at have Kahler keramik stående i huset.

Den ældre målgruppe har mere tendens til at være mere mærkeloyal end den yngre, og derfor er dette segment attraktivt for Kahler. Den ideelle målgruppe er derfor kvinden mellem 30-50 år med den middel til høje indkomst som bor i storbyen.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu