Indledning
Kahler er en produktionsvirksomhed, som hovedsagligt beskæftiger sig på det industrille marked. Størstedelen af deres salg kommer fra salg til forskellige detailhandlere

hvorefter de sælger produktet til konsumenterne. Noget af deres salg foregår også over deres egen hjemmeside, hvilket fortæller at de også befinder sig på konsumentmarkedet.

Uddrag
Hvis man kigger på Maslows behovspyramide ligger Kahlers vaser meget på egobehovet. Grunden til at købe disse vaser er oftest fordi man ønsker en form for status eller anderkendelse, som de ikoniske striber giver.

Især hvis man har en af de dyrere vaser, kan det oftest blive bemærket. En Kahler vase ligger meget op af bandwagon motivet og veblen motivet.

Mange folk vælger Kahler vaser fordi det er et sikkert valg og derfor giver en form for tryghed. Veblen signalerer høj kvalitet og høj pris, hvilket Kahlers vaser er.

Kahler keramik er et overvejelseskøb grundet den højere prisklasse. Der kan argumenteres for at det også kan være et impulskøb, men det vil kræve den højere indkomst som nævnt tidligere.