Jysk | Afsætning Case

Indledning
2. april 1979 åbnede Lars Larsen (også kendt som købmanden) for første gang sin butik i Aarhus, som i dag stadig er deres hovedkontor. Dengang hed det JYSK sengetøjslager A/S frem til 2001.

Lars Larsen fik stor succes med med sin virksomhed og åbnede dermed flere butikker i hele landet. I 1984 blev der for første gang åbnet en JYSK uden for landets grænser, nemlig i Tyskland.

Uddrag
Virksomhedens ide lyder ” Vi i JYSK mener, at vi altid kan gøre tingene lidt bedre og blive endnu større, så vi stadig kan give vores kunder de bedste tilbud i fremtiden.

Vi har samlet vores generelle tanker om JYSKs fremtid for at skabe vores mission og vision. Vi ønsker at gøre mere end blot at give vores kunder et attraktivt tilbud, der kun er baseret på pris.

Hele vores koncept skal udstråle vores gode tilbud til vores kunder.” Deres mission er et godt skandinavisk tilbud til alle inden for sove og ophold.

Jysk har 3 visioner at være kundens første valg, at være medarbejdernes første valg indenfor detailhandel og at være verdens mest udbredte og rentable butikskæde.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu