Joe and the Juice virksomhedsanalyse | 10 i karakter

Indledning
Joe & The Juice er en dansk restaurant kæde, som primært sælger juice, kaffe og sandwiches. Kæden sælger også merch med deres logo. Det er for eksempel kaffekopper og drikkedunke.

Restaurantkæden har 200 restauranter verdenen over, primært i Europa, USA og Østasien. Grundlæggeren for virksomheden er Kaspar Basse, som åbnede sin første restaurant i København 2002.

Joe & The Juice har 68 restauranter i Danmark. Restauranterne ligger for det meste i centrum af storbyer.

Uddrag
Når man tager på Joe & The Juice for at købe noget, så er det den største del af gangene ved impulskøb, da butikkerne typisk ligger omkring i centrum ved shoppingcentre og i gågaderne.

Dette er typisk steder hvor, man lige pludselig bliver tørstig eller sulten, så derfor ligger de ret godt. For nogle mennesker er det også vanekøb at handle ved Joe & The Juice, hvis man nu skal ind og have den daglige kaffe.

Det som kunderne efterspørger ved Joe & the Juice, er de unge pæne fyre bag disken, den høje musik og ikke mindst de sunde juicer og sandwiches.

Hvis man ser lidt på Joe & The Juice’s konkurrenter, så kan vi se at Joe & The Juice er en cafe, og det gør, at de er en del af cafe- og restaurationsbranchen.

Det betyder at Joe & The Jucie’s konkurrerer mod andre cafeer og resturanter, som Espresso House, Starbucks, Baresso Coffee osv.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu