Joe And The Juice | Analyse

Indholdsfortegnelse
1. Analyser Joe & The Juices interne forhold og fastlæg virksomhedens kernekompetencer. Forklar i starten af besvarelsen, hvilken teori/model du vælger at anvende.

2. Fastlæg Joe & The Juices målgruppe og analyser målgruppens adfærd. Brug bilagene som belæg for det skrevne.

Uddrag
Det som gør at Joe and the Juice er i toppen på cafe og bar markedet i Danmark er at de har styr på tidens trends, som for tiden er sundhedsbølgen og bæredygtighed.

Mange af deres produkter består af frugt og grøntsager, og de går meget op i friskhed og gode råvarer. De er også med på trenden om bæredygtighed, og det har de vist ved at bruge servietter lavet af 100 procent genbrugt materiale.

De er også begyndt at bruge papirsugerør og træbestik, som er tegn på støtten om bæredygtighed1. De skiller sig også ud fra andre cafeer og barer ved at skabe en dynamisk atmosfære i deres butikker, som er noget man ikke ser mange steder.

Denne dynamiske atmosfære bliver lavet ved hjælp af afspilning af høj musik og energisk udstråling fra medarbejderne.

Selvom Joe and the Juice er i toppen på cafe og bar markedet har de dog stadig nogle svagheder. Herunder at deres målgruppe er meget begrænset, og at deres priser er forholdsvis høje.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu