Ish Spirits | Afsætning | Noter

Indholdsfortegnelse
VIRKSOMHEDSBESKRIVELSE 3
MARKEDSBESKRIVELSE 4
SWOT- ANALYSE 5
SEGMENTERING 7
KØBSADFÆRD 8
VURDERING 9

Uddrag
Morten Sørensen stifter af virksomheden Ish Spirits, startede sin virksomhed i 2018, med formålet at sælge og producere alkoholfrie produkter der lignede og smagte om de populære alkoholiske spiritister vi alle kender.

Han startede sin virksomhed efter han fandt et hul i markedet og en ny trend der havde potentiale for at blive stor.

Under hans research fandt han markedet for alkoholfrie produkter og drinks, det var et marked der ikke var særlig stort, faktisk kunne han kunne han ikke finde nogle der solgte eller producere de samme produkter som han havde i tanke

Morten Sørensen ville nemlig lave de stærke, spiritusser vi kender om til alkoholfrie væsker som kunne nydes af gravide, dem der ikke drikker alkohol eller bare dem der ikke følte for at drikke alkohol den dag.

---

I forhold til Ish Spirits styrker i deres virksomhed så har de en enorm stærk brandværdi som gør at det er meget velsete blandt forbrugere og kunder i from af butikker der vil sælge deres vare.

Udover at de sælgere et unikt produkt der gør at de bliver en niche på markedet og tiltrækker kunde som oftest vil være mere loyale og interesseret i deres produkt, så er de også First Movers på deres område da deres ikke er nogen ud over en lille konkurrent i Tyskland som har samme produkt som dem, så de har rig mulighed for at udfolde sig på markedet og spille efter deres regler.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu