Hansens Flødeis | Analyse | 12 i karakter

Indholdsfortegnelse
Virksomhedskarakteristik
Værdikædeanalyse
SWOT-analyse
Målgruppe
Marketingmix
- Produkt
- Place
- Price
- Promotion

Uddrag
Hansens flødeis er en virksomhed som er familieejet. De har siden 1922 fremstillet is. Virksomheden blev etableret tilbage i 1922 af Hans Hansen. I 1970 flyttede Hans Hansens søn virksomheden til Jægerspris, hvor virksomheden også ligger den dag i dag.

Virksomhedens bestyrelsesformand er lige nu Hans Jørgen Eibye, men virksomheden ledes af hans to sønner Rasmus og Anders Eibye som er 4. generation af Hansen-familien.

Hansens flødeis er et anpartsselskab, fordi de hedder Hansens Flødeis ApS. Virksomhedens hovedpunkt er salg af kvalitets flødeis og derfor ligger Hansens flødeis prismæssigt, lidt i den dyre ende.

De sparer ikke på råvarerne og de ligger værdi i kvaliteten. Alle deres produkter er lavet på økologiske råvarer. Hansens flødeis’ udvalg består af forskellige økologiske liter-is, ispinde, yoghurt-is, isvafler osv.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu