Hansens Flødeis | Analyse | 10 i karakter

Indholdsfortegnelse
En Kort Karakteristik Af Branchen:
- Målgruppe:
- Produkt:

Produkttype
- Emballage
- Service:
- Kvalitet
- Sortiment
- Mærkestrategi
- Branding
- Produktlivscyklus (Plc)

Pris
- Prisstrategi:
- Priselasticitet:

Prisuelastisk:
- Priselastisk
- Prisansættelse
- Prisdifferensiering

Uddrag
Hansens flødeis er i isbranchen, som er præget af at være primært en sæsonvarer. Is-markedet som en helhed, vil der være rigtig mange aktører. Hvilket er med til og gøre branchen hård

da kunden har mange forskellige produkter de kan vælge imellem, alt efter hvilket mærke de godt kan lide eller hvilken slags is-variant de gerne vil have.

De forskellige producenter forsøger at fremstille de lignende produkter, med hensigten om at sælge deres produkt til kunderne. Konkurrencen i branchen handler altså meget om hvordan de differentierer sig og deres image.

Det vil altså være u-attraktivt for en ny is-producent som vil ønske at at opnå en høj andel og “stjæle kunderne” Da der allerede er store udbydere i branchen, som har sat sig meget tungt på markedet, så det ville være svært at true dem.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu