Grød | Analyse

Indholdsfortegnelse
1. Beskriv hvilken type virksomhed Grød er

2. Beskriv ideen bag restauranten Grød

3. Redegør for hvad Grøds kernekompetence er (hvad skaber mest værdi for kunderne)

4. Redegør for Grøds konkurrencestrategi

5. Beskriv Grøds primære målgruppe.

7. Opstil en SWOT på baggrund af ovenstående opgaver.
- Styrker
- Svagheder
- Opportunities

Kilder

Uddrag
Grød er en produktionsvirksomhed, da de selv fremstiller deres grød, toppings mm. - Grunden til det er en produktionsvirksomhed er fordi de producere en vare som de selv sælger efter eller sælger det til butikker som / eleven og irma.

Det køber selvfølgelig vare til at lave det endelige produkt, men det endelige produkt laver de selv og sælger det selv

---

Ideen bag grød var at lave verdens første grødbar, og vise at grød kan være andet end kedelig klistret havregrød.

Derudover kom ideen fra at stifteren Lasse Skjønning Andersen. Lasse kæmpede som barn med dårlige vaner og overvægt, og havregrød blev starten på hans vægttab.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu